به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

دیگر ای برگشته مژگان,از نگاهم رو مگردان

دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

این همه آشفته حالی...
این همه نازک خیالی...
ای بدوش افکنده گیسو
از تو دارم,از تو دارم
این غرور عشق و مستی
خنده بر غوغای هستی
ای سیه چشم و سیه مو
از تو دارم,از تو دارم
این تو بودی کز ازل خواندی بمن... درس وفا را
این تو بودی کآشنا کردی به عشق...این مبتلا را
من که این حاشا نکردم
از غمت پروا نکردم
دین من,دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته
سوز من,سودای من از نور بی پایان تو رونق گرفته
من خود آتشی که مرا داده رنگ فنا می شناسم
من خود شیوه ی نگه چشم مست تو را می شناسم
"دیگر ای برگشته مژگان,از نگاهم رو مگردان"

"معینی کرمانشاهی"

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۲۸
  • ۱۳۰۶ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

  • امیرحسین خوشدل
  • حالی از من عوض کردی با این پستت ، با صدای علیرضا افتخاری 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی