به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

خدایا سرده این پایین

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

خدایا سرده این پایین        

  از اون بالا تماشا کن...      

    اگه میشه فقط گاهی      

    خودت قلب منو"ها"کن        

  خدایا سرده این پایین    

     ببین دستامو می لرزه      

    دیگه حتی همه دنیا          

به این دوری نمی ارزه    

     تو اون بالا من این پایین    

     دوتایی مون چرا تنها ؟    

     اگه لیلا دلش گیره          

بگو مجنون چرا تنها؟!!      

    بگو گاهی که دلتنگم    

     ازاون بالا تو می بینی      

    بگو گاهی که غمگینم        

  تو هم دلتنگ و غمگینی  

       خدایا...من دلم قرصه!!      

   کسی غیر از تو با من نیست      

    خیالت از زمین راحت    

      که حتی روز،،،روشن نیست      

   کسی اینجا حواسش نیست      

   که دنیا زیر چشماته    

     یه عمره یادمون رفته      

    زمین دار مکافاته!!!      

   فراموشم میشه گاهی      

   که این پایین چه ها کردم        

  که روزی باید از اینجا      

    بازم پیشه تو برگردم      

    خدایا...وقت برگشتن    

     یه کم با من مدارا کن      

    شنیدم گرمه آغوشت      

    اگه میشه منم جا کن...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۱۲
  • ۱۴۱۶۶ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

EL CREADOR DE ESTE JUEGO ES UN MALDITO REMLBBEGUEAO TAMBIEN, YO TODOS LOS Q HABLAN PAJA DE MI PAIS SEAN D DONDE SEAN MUERANSEE!!! VALLANSE AL DIABLO!!! YA LOS QIERO VER CUANDO SEAMOS POTENCIA DEL CONTINENTE EN FUTBOL Y EN MUCHAS OTRAS VAINAS, QIERO OIR SUS QEJIDOS MARICAS CUANDO LA VINOTINTO LOS GOLEE Y SE LES BAJEN LOS HUMOS MARICONES! ARGENTINOS, CHILENOS, BOLIVIANOS, URUGUAY NO CREEMOS EN NADIE, EN FIGURITAS ESTRELLITAS DE LA CHAMPIONS, MESSITAS, NEYMARITAS O FORLANITAS, CUANDO JUEGUEN CN NOSOTROS LO Q TIENEN S Q A JURO BAILA PEGAO PAPÁ ESE S TODO EL DOLOR!!! MARICONAAAS!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی