به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

می خواهم از این آینه ها ... خانه بسازم

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

می خواهم از این آینه ها ... خانه بسازم

یک خانه برای تو ... جداگانه بسازم

یک خانه ی صحرایی ِ بی سقف ِ پُر از گُل

با دور نمای پَر پروانه بسازم

من در بزنم ... باز کنی ... از تو بپرسم

آماده ای از خواب تو ... افسانه بسازم؟

هر صبح مربای غزل ... ظرف عسل ... من

با نان ِ تن ِ داغ تو ... صبحانه بسازم

شاید به سرم زد ... سر ظهری ... دم عصری

در گوشه ی آن مزرعه ... میخانه بسازم

وقتی که تو گنجشک منی ... من بپرم باز

یک لانه ... به ابعاد دو دیوانه بسازم

می ترسم از آن روز خرابم کنی و من ...

از خانه آباد تو ... ویرانه بسازم

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۱۴
  • ۵۲۶ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

In a word: yes. It's unfortunate but it's almost as if society as whole as come to accept the unreliability of government. Sadly this unreliability and deception seems to be the defining chacrateristics of politics nowadays. But then again, hasn't it always been?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی