به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

هیچ وقت نا امید نمیشوم!چون خدا هست....

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

برای دلم ......



مارتین لوتر کینگ مؤسس کلیسای ارتدوکس

 و مبارز بزرگ امریکایی در کتاب خاطراتش می نویسد : 

روزی در بدترین حالت روحی بودم

 فشارها و سختی ها جانم را به تنگ آورده بود 

سر در گم و درمانده بودم

مستاصل و نگران ....

همراه با حالتی غریب که مانند روح بیجان و بی توان ادامه میدادم 

 همسرم مرا دید 

نگریست و از من دور شد

 چند دقیقه بعد با لباس سر تا پا سیاه روی سکوی خانه ام نشست 

دعا خواند و سوگواری کرد

با تعجب پرسیدم:چرا سیاه پوشید ه ای؟

چرا سوگ میگویی؟

همسرم گفت:مگر نمی دانی او مرده است!

گفتم چه کسی ؟

همسرم گفت:خدا، خدا مرده است!!!

با تعجب پرسیدم مگر خدا هم می میرد؟

این چه حرفی است که می زنی؟

همسرم گفت  رفتار امروزت بمن گفت که خدا مرد !

و من چقدر غصه دارم 

حیف از آرزوهایم ....

اگر خدا نمرده پس تو چرا اینقدر غمگین و ناراحتی؟!! 

او در ادامه می نویسد:

 در آن لحظه بود که گریستم،  به زانو در آمدم

راست میگفت 

گویا خدای درون دلم مرده بود ...

 و برای ناامیدیم از خداوند طلب بخشش کردم.....



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۲۸
  • ۱۶۰ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی