به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

او همیشه ما را دوست دارد...

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۳۳ ب.ظ

آموخته ام وسیع باشم

دلتنگ که شدم

منتظر نباشم کسی دل گرفته ام را باز کند،

بلند میشوم و قدمی برمیدارم

دل کسی را شاد میکنم، ایمان دارم

دلم خود به خود شاد می شود 

آموخته ام

قوی باشم

و پیش از آنکه کسی را دوست داشته باشم

خودم را دوست بدارم

تا همچنان باشم

در لحظه هایی که کسی برایم  نیست

آموخته ام

صبور باشم

زمان خیلی چیزها را حل خواهد کرد

گاهی مساله های به ظاهر بزرگ و پیچیده توانایی و هوش زیادی نمی خواهد کمی زمان می خواهد تا آرام تر شویم و مساله را ساده تر ببینیم

آموخته ام

 عاشق باشم

و برای آنکه دوستش دارم دعا کنم

بدون آنکه دلیلی برای دوست داشتنش بیابم،

آموخته ام

وقتی غمگین میشوم خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و مهربانانه انتظار میکشد تا بار دیگر به رحمت او امیدوار باشم،

آموخته ام

که وقتی اشک میریزم خداوند عاشقانه اشکهایم را پاک میکند و مهربانه آرامش را به من هدیه میدهد،

آموخته ام

وقتی به آنچه میخواستم نرسیدم حتما خداوند بهتر از آن را برایم درنظر گرفته است

آموخته ام  در هیاهوی زندگی  خدایی هست که همه مهر است و عشق 

او همیشه ما را دوست دارد...

  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی