به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

شیطان؛

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ

شیطان

اندازه یک حبّه قند است

گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما

حل می شود آرام آرام

بی آنکه اصلاً ما بفهمیم

و روحمان سر می کشد آن را

آن چای شیرین را

شیطانِ زهرآگینِ دیرین را

آن وقت او

خون می شود در خانه ی تن

می چرخد و می گردد و می ماند آنجا

او می شود من

 

طعم دهانم تلخِ تلخ است

انگار سمی قطره قطره

رفته میان تار و پودم

این لکه ها چیست؟

بر روح سر تا پا کبودم!

ای وای پیش از آنکه از این سم بمیرم

باید که از دست خودت دارو بگیرم

ای آنکه دارو خانه ات

هر موقع باز است

من ناخوشم

داروی من راز و نیاز است

چشمان من ابر است و هی باران می آید

اما بگو

کی می رود این درد و کی درمان می آید؟

 

شب بود اما

صبح آمده این دوروبرها

این ردّ پای روشن اوست

این بال و پرها

 

لطفت برایم نسخه پیچید:

یک شیشه شربت آسمان

یک قرصِ خورشید

یک استکان یاد خدا باید بنوشم

معجونی از نور و دعا باید بنوشم


عرفان نظرآهاری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • ۱۷۳ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

سلام. شعر قشنگی بود . بخصوص قسمت اولش که از نوع نگاه شاعر خیلی خوشم امد .
--------
یک مطلب جدید با موضوع"استرس شما را به کشت می دهد" در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
پاسخ:
سلام
وب قشنگی دارید، لینکتون رو میزارم، تا بقیه هم استفاده کنن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی