به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

یادم باشد....

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ





یادم باشد...

 که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر..

 در میان زشتی های بزرگ باشد..

یادم باشد آنهای که من دوستشان دارم میتوانند دوستم نداشته باشند..

 اما روزی مرا بیاد خواهند آورد..

یادم باشد دیگران را دوست بدارم همانگونه که هستند...

 نه آنگونه که من میخواهم باشند...

یادم باشد که برای اداره کردن خودم از سرم و برای اداره کردن دیگران..

 از قلبم استفاده کنم....

یادم باشدکه دست بکاری نزنم که نتوانم برای دیگران تعریف کنم ...

یادم باشد که تمام محبتم را به پای دوستم بریزم، نه تمام اعتمادم را..

 یادم باشد که ثروتمند زندگی کنم تا اینکه ثروتمند بمیرم...

یادم باشد که مرگ را آنقدر بزرگ نکنم که دیگر جایی برای زندگی نداشته باشم...

"دلهایتان در این تابستان گرم، گرم گرم باشد"

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۹
  • ۲۲۰ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی