به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

حال من خوبست...

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ق.ظ





عادت همه ی مادرها همین است. وقتی یک غذای لذیذی درست می کنند که باب طبع فرزندشان هم هست، اگر او نباشد، یا خواب باشد، یا سیر... برایش کنار می گذارند.

من که در میان مادرانی که سراغ دارم ندیده ام بگوید بی خیال. می خواست اینجا باشد، بیاید سر سفره بخورد! همیشه سهم فرزند محفوظ است...

چند روز است به سفره دار این ایام، به همان که مهربان تر از مادر خطابش کرده اند، به مولایم در دل می گویم:

آخر ماه هم رسید من خواب مانده ام و جا مانده... 

گمان ندارم از  سفره‌ی رنگانگ و پر برکت این ماه چیزی برایم کنار نگذارید. 

خوبان دل سیر از سر این سفره بلند شوند و من گرسنه بمانم... 

خوب یا بد همه فرزند شماییم ...


میرزا اسماعیل دولابی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • ۹۵۳ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۴)

کتاب طوبای محبت۱و۲رو از اقای دولابی خوندم
بعضی جاهاش گنگ بود و نامفهوم و بعضی جاهاش شیرین 
ولی در کل دوستشون دارم مخصوصا چهره ی بامزه وست داشتنیش:)
راستی من آپم؛)
پاسخ:
خیلی خوبه که اهل مطالعه هستید
آقای دولابی یک انسان فوق العاده اند.
خدایا دستم به آسمانت نمی رسد ، اما یقین دارم رحمت تو به تمام زمین می رسید..

بسیار عالی بود ..
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه
سلام سلام
.
همه رفتند، گدا باز گدا مانده هنوز
شب عید است و خدا عیدیِ ما مانده هنوز

گوئیا سُفرۀ او دست نخورده مانده ست
او عطا کرد، ولی باز عطا مانده هنوز

گریه ام صرف تهی بودن اشکم نیست
دستم از دامن محبوب جدا مانده هنوز

وای بر من که ببینم همه فرصت ها رفت
باز در نامۀ من جرم و خطا مانده هنوز

یک نفر بارِ زمین ماندۀ ما را ببرد
کس نپرسید که این خسته چرا مانده هنوز
شاعر: استاد علی اکبر لطیفیان


پاسخ:
شعر زیبا و پرمعنایی بود
ممنون از حضورتون
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • سلامتی همه مادر پدرا:)
    پاسخ:
    انشالله همیشه سالم باشن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی