به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

داستانکی از شهدا...

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ

او مهدی باکری بود...


جبهه قسمت تعمیرگاه کار می کردم چون هوای جنوب خیلی گرم بود صبح زود تاظهر کار می کردیم ظهر هم میرفتیم استراحت.


یه روز ظهر تو هوای گرم یه بسیجی جوانی اومد گفت:

اخوی خداخیرت بده ماعملیات داریم ماشین مارو درست کن برم.

گفتم مردحسابی الان ظهره خسته م برو فردا صبح بیا

با آرامش گفت:اخوی ما عملیات داریم از عملیات میمونیم

منم صدامو تند کردم گفتم برادر من از صبح دارم کار میکنم خسته ام نمیتونم خودم یه ماهه لباس دارم هنوز وقت نکردم بشورم

گفت:بیا یه کاری کنیم من لباسای شمارو بشورم شماهم ماشین منو درست کن..

منم برا رو کم کنی رفتم هر چی لباس بود مال بچه هارو هم برداشتم گذاشتم جلو تانکر گفتم بیابشور ایشون هم آرام بادقت لباسارو میشست منم برا اینکه لباسارو تموم کنه کار تعمیررو لفت دادم بعد تموم شدن لباسا اومد گفت:

اخوی ماشین مادرست شد؟

ماشین رو تحویل دادم داشت از محوطه خارج می شد که با مسئولمون برخورد کرد بعد پیاده شد و روبوسی کردن وهم دیگه رو بغل کردن

اومدم داخل سنگر به بچه ها گفتم:این آقا از فامیلای حاجی هست حاجی بفهمه پوستمونو میکنه

حاجی اومد داخل سفره رو انداختیم داشتیم غذا می‌خوردیم حاجی فهمید که داریم یه چیزی رو پنهان می‌کنیم پرسید:چی شده؟

گفتم:حاجی اونی که الان اومده فامیلتون بودن؟

حاجی گفت:چطور نشناختین؟ایشون مهدی باکری فرمانده لشکر بودن...


راوی: رضا رمضانی کتاب خداحافظ  سردار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۳۰
  • ۱۳۴ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

Mais où est-il ce four ? Dans l’angle sous la table de cuisson ?sinon les 2 meubles haut à côté du meuble à rideau rendent ce mur très chargé.Evier avec égouttoir à gauche ? avec plaque de cuisson à gauche ça peut être embêtant (genre passer par dessus la vaisselle avec les légumes lavés pour aller jusqu’à la plaque) (bon, perso on a fait la même &lquro;erreqr&ussuo; consciemment simplement car on ne supporte pas un égouttoir à gauche )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی