به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

به صدا نیست که رفیق ... باید از ته دل باشه...

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ


....    " منت خدای را عزوجل، که طاعتش موجب قرب است و به شکر اندرش مزید نعمت.... "*

نعمت  صورتش را چرخاند به سمت من  ..."  کارم داشتی، صدایم کردی؟"

گفتم نه ...  راستش فقط  آن  واژه را بلندتر خواندم تا خدا بهتر بشنود. گفت: " به صدا نیست که رفیق ... باید از ته دل باشه "


حالا هی می خوانم " ای عشق ... همه ی بهانه ها از توست "** ...

" ای عشق" را آرام ،  تا یک وقت ریا  نشود ...

"بهانه" را بلند  تا بفهمی این یکی کوتاه  بیا نیست  ... 

و  "تو " را توی دلم ... 


اصلا برنگرد ... اصلا بمان همانجا که هستی ... من از هر چیز یک کپی اش  را نگه  داشته ام ... پای هر کدام را  هم دادگستری تضمین داده ... که  "برابر با اصل" است خیالت راحت ...


حالا هی می خوانم " ای عشق ... همه ی بهانه ها از توست "  ...

و قلبم را به آرامی نوازش می کنم...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • ۳۶۰ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

جناب توانا قلمتان زیباست
پاسخ:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی