به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

برگرد تا بگردم دورت ...

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ق.ظ

بازی تغییر کرده 

آنگونه که نبودی نیست

حالا دلم برای صدایت

موهایت

نفس هایت

عطر هوایت

تنگ که میشود هیچ

دستم هم به تلفن میرود

امامن شماره تو را لمس نمیکنم

برای برگشتنت تنها یک راه وجود دارد

در یک شب بارانی

قبل از اذان صبح زنگ خانه را بزنی

و بگو هیچ جایی برای رفتن نداری

و من چمدانت را از دستت بگیرم

و بگویم

به خانه خوش آمدی

من اگر جای تو باشم

این کار را میکنم

برگرد 

تا بگردم دورت


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۵
  • ۳۱۹ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی