به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

خوش به حاله ماهی ها....

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ب.ظ


من برای برگشتن تو همیشه انتظار میکشم

دارم فکر میکنم ماهی ها خیلی خوشبخت هستند

در یک مسیر دل میبندند و در بازگشت هیچ چیز یادشان نیست

حالا که گرفتار خاطراتم

بدان هر چه پیر تر میشوم جای تو در قلبم محکم تر میشود


من به اندازه ی

تمام دقیقه های این سال

دلم برایت تنگ شده است!


و ای کاش بیایی و 

کمی مرا " تحویل " بگیری!

و اگر نیایی 

باز هم سال دیگری شروع میشود


و من باز هم همان

آدم تنهایی میشوم که سال پیش بودم .. !


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • ۴۸۸ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

چقدر زیبا مینویسی ایا واقعا عاشق هستید یا دل نوشته است ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی