به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

مگسی را کشتم!

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

مگسی را کشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدی ست، بد است

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است

طفل معصوم به دور سر من می چرخید

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه ی مشهورش

تا به این حد گندم!

ای دوصد نور به قبرش بارد

مگس خوبی بود ...

من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،

مگسی را کشتم! ...

 

زنده یاد حسین پناهی
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۱۹
  • ۲۱۴ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

حمید جان فکر کنم بیت آخرش باید اینجوری باشه :
من به این جرم که تورا از یاد من بیرون کرد،
مگسی را کشتم.

این بیشتر به معنی میخوره !
آخه منطقی نیست مگس دور سر من بچرخه بعد من رو از یاد معشوقم ببره!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی