به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

من این اَبر پر از بغضم که هر جایى نمى بارد

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ب.ظ

غمى دارد دلم شرحش فقط افسانه مى خواهد
به پاى خواندنش هم گریه جانانه مى خواهد
من این اَبر پر از بغضم که هر جایى نمى بارد
براى گریه کردن مرد هم یک شانه مى خواهد
شبیه شمع تنهایى که پاى خویش مى سوزد
دلم آغوش گرم وعشق یک پروانه مى خواهد
برایش شعر گفتم تا رقیبم پیش شاعرها
بگوید عاشقش او را هنرمندانه مى خواهد
به قدر یک نگاه ساده اورا خواستم اما
به قدر یک نگاه ساده هم حتى نمى خواهد

محمد شیخى

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۱۷
  • ۱۹۸ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی