به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی؟

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ق.ظ

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب 

بدینسان خوابها را با تو زیبا می کنم هر شب 


تبی این گاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه 

چه آتشها که در این کوه برپا می کنم هر شب 


تماشایی است پیچ و تاب آتش ها .... خوشا بر من 

که پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب 


مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست 

چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب 


چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو 

که این یخ کرده را از بیکسی "ها" می کنم هرشب 


تمام سایه ها را می کشم بر روزن مهتاب 

حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب 


دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش

چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب 


کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی؟

که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۲۹
  • ۱۱۹ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی