به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

کمی هم فکر کن ..

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

از خدا خواستم عادتهای زشت را ترکم بدهد

خدا گفت خودت باید آنها را رها کنی.


از او درخواست کردم ذهن درهم و آشفته ام را شفا دهد

گفت لازم نیست, 

روح تو سالم و بزرگ است,رهایش کن 

ببخش تا آرام شوی..

 جسم هم که موقت است.


از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند

فرمود صبر , 

حاصل سختی و رنج است,

 عطا کردنی نیست,آرام باش 

که  آموختنی است.


گفتم مرا خوشبخت کن

فرمود نعمت از من است

فکر کن ؛ ساده باش..

 خوشبخت شدن از تو,


از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند

فرمود  رنج , 

از دلبستگی های دنیا رها و بمن نزدیکترت می کند.

صدایم کن 


از او خواستم روحم را رشد دهد

فرمود نه تو خودت باید رشد کنی, 

من شاخه و برگ اضافی را برایت هرس میکنم

بتو راه نشان میدهم  تا بتوانی بارور شوی.


از خدا خواستم کاری کند تا از زندگی لذت کامل ببرم

فرمود , برای اینکار من به تو دوست

عشق

مهر و محبت داده ام پس بکار گیر و زندگی کن .


از خدا خواستم کمکم کند همان قدر که او دوستم دارد, 

من هم مخلوقاتش را دوست بدارم,

..

و خدا مرا در آغوش گرفت و فرمود:

اصل مطلب همین است ,

 تو را برای دوست داشتن خلق کردم و به تو مهربانی و محبت بخشیدم

همه ی آنچه را که میخواهی در آخرین دعایت هست.

خودت باش..

تلاش کن ..

کمی هم فکر کن ..

بزودی رنگ مرا خواهی گرفت بنده خوبم ....

*رنگ خدا* حسین پناهی *

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۴
  • ۱۴۰ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

  • حلما حسینی
  • فوق العاده بود... ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی