به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

دلم میخاست عاشق باشم

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ
چقدر هفتاد هشتاد سال کم است برای دیدن تمام دنیا!
برای بودن با تمام مردم دنیا!
چقدر حیف است که من میمیرم و غواصی در عمق اقیانوس ها را تجربه نمی کنم !
میمیرم و حداقل یکبار زمین را از روی کره ماه نمی بینم !
دلم می خواست چند سال در یک جنگل یا یک روستا زندگی کنم .
چند سالی را هم در چند کشور دیگر با آداب و رسومی دیگر.
دلم میخواست چند کلیسا و معبد و مسجد بزرگ جهان را میدیدم و با پیروان ادیان مختلف حرف میزدم .
دلم میخواست یکبار هم که شده از ارتفاعی بلند و مهیب پرواز میکردم

 
دلم میخاست
دلم میخاست
""دلم می خواست های من"" 
زیادند ، 
بلندند ، 
طولانی اند .
آرزو اند و پایان هم ندارند
 اما مهمترین  دلم می خواست،
 این است که انسان باشم
 انسان بمانم 
و انسان محشور شوم .
چقدر وقت کم است .
 تا وقت دارم باید مهر بورزم به همین چند نفر که از تمام مردم دنیا با من نفس می کشند ،
باید مهر بورزم به همین جغرافیایی که سهم چشمهای من از جهان است .
 وقت کم است باید خوب باشم.. .. ..
مهربان باشم...
 و دوست بدارم همه ی زیبایی ها را...
دلم میخاست خوب باشم
دلم میخاست انسان باشم
دلم میخاست مهربان باشم
دلم میخاست عاشق باشم
عالی باشم
گرم باشم و گیرا...
کاش میتوانستم خوب باشم
خوب....
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۷
  • ۱۱۹ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی