به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

دوست داشتنت را به من بسپار . . .

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ

یک روز تو را...

از عمق قصه های هزار و یک شب بیرون می کشم

و به آرامی پای فنجان قهوه ام می نشانم

به تو می آموزم که چگونه از بعیدترین روزن قلبم وارد شوی

و در بهترین نقطه ی آن ساکن !


آنگاه تو را پنهان می کنم

پشت کوهی از تشبیه های شاعرانه

پشت انبوهی از قصه های عاشقانه

پشت غزل و قصیده

پشت کنایه و ایهام

چنان که هیچ چشم پرسشگری تو را نبیند

و هیچ دست مشتاقی به تو نرسد

من تو را دوست خواهم داشت

آرام و ممتد . . .

ساکت و صبور . . .

چنان که پادشاه قصه های شهرزاد را ناتمام رها کند

و بهرام از هفت کوشک دل بکند

و شتابان به دیدار تو بیایند


من می توانم زیباترین ترکیبها را کنار هم بچینم

و تو را در اوج غزلی زیبا بستایم

ببین ! من عاشق بودن را خوب بلدم !

دوست داشتنت را به من بسپار . . .

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۰۱
  • ۱۶۰ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری ؟


یا چون بهم نیاز داری دوستم داری ؟


بهش گفتم :


چون دوسـ ❤ـتت دارم بی نیاز ترینم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی