به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

در زنـــدگی از چیــزهای زیادی میترسیدم

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ


در زنـــدگی از چیــزهای زیادی میترسیدم و نـگـران بـــودم؛

تا اینکـه آنهــا را تجــربـه کردم و حالا تــرسی از آنهـا ندارم:


از تنهـایی میترسیــدم، تـا اینکه یــاد گــرفتـــم،خــود را دوست بـدارم.

از شکست میترسیدم تا اینکه یـاد گرفتم،تلاش نکردن یعنی شکست.

ازنفرت مردم میترسیدم تا اینکه یاد گرفتم،به هرحال هر کسی نظری دارد.

از سرنوشت میترسیدم تا اینکه یاد گرفتم،من، توانِ تغییر آن را دارم.

از گذشته میترسیدم تا اینکه فهمیدم،گذشته دیگر توان آسیب رساندن به من را نـدارد... و بالاخـره از تغییر میترسیدم تا اینکه یــاد گرفتــم،

حتی زیباتــرین پــروانـه هــا هم بـایـد قبل از پــرواز کــرم باشند.

و تـغییــر آنهـــا را زیبــا می کنــــد!


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۰۸
  • ۱۱۸ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی