به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

امکان ندارد کسی چنین لذتی را ببرد

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

مترسکی را دیدم 

رها بسوی باد و مهاجم بسوی من ...

سوال کردم،

 آیا از ماندن در مزرعه بیزار نشده ای؟

از لاک خودت بیرون بیا ؛ از چهارچوبی که تو را به بند اسارت میکشد رها شو ...

بخند و شاد باش 

دل ببند و از دلدادگی هز کن ...

از حضورت در دنیا لذت ببر ...

تمسخرانه پاسخم داد و گفت ..

مرا به شادی چه کار ؟؟

دل به چه دردم میخورد؟

در ترساندن

 و آزار دیگران لذتی بیاد ماندنی است

 من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم

دنیای من خوب است پر از واهمه آدمها و ترس کبوتران ..

پر از لحظه های وحشت و هراس جنبندگان 

آنقدر که کابوس شبانه شان میشوم ...

اندکی اندیشیدم  ......  و سپس گفتم

 ...راست گفتی من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم.

گفت.. تو اشتباه می کنی ؛ امکان ندارد ...

 امکان ندارد  کسی چنین لذتی را ببرد  ؛ 

کسی نمیتواند باعث آزار و اذیت روحی کسی شود..

کسی نمیتواند دلهره و هراسه دلگیر کسی شود ..

کسی نمیتواند ...

 مگر آن که درونش از کاه پر شده باشد....

فقط از کاه ..

جبران خلیل جبران

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۱۲
  • ۱۰۶ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • عاشق جبران ابراهیم جبران ام..............
    یه شعر برای دوست شهیدش خونده اونو داری؟؟؟
    پاسخ:
    نه متاسفانه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی