به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

اللهم عجل فرجه

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

آیت الله وحیدخراسانی:

ارتباط امام زمان (عج) به دیدن امام زمان (عج) نیست،این در و دیواری که میبینید از اول آفتاب تا غروب کنار خورشید اما چه بهره ای بردند، هیچ.

ولی دردل کوه ، هفتاد متر ، صدمتر در عمق زمین  آن دانه  فیروزه خورشید را ندیده اما تمام آن اشعه که لازم است را گرفته و شده است یک گوهر متلألأ ، و این در و دیوار و سنگ خورشید کنارش است ، اما بهره کجا!

آن فیروزه در دل کوه کنار آفتاب نیست ، اما اشعه مربوط به خورشید را گرفته است. شما اگر این راه را طی کنید از اشعه امام زمان (عج) استفاده می کنید . اولأ باید امام زمان (عج) راشناخت. همه تان دقت کنید ، می شنویم ولی فهم مطلب و درک عظمت از حوصله عقول تمام بشر خارج است.

شیعه و سنی این روایت را نقل کردند که عقل مبهوت می شود، روایت این است که پیامبر (ص) فرمودند: مهدی(عج) طاووس اهل بهشت است ، اصلأ گفتنش سهل است، فهمیدنش در نهایت مشکل است.

بهشت کانون جمال است. بهشتی که در آنجا صورت یوسف صدیق مثل ماه شب چهارده می تابد، طلعت موسی بن عمران است، جمال عیسی بن مریم است، صورت ابراهیم خلیل الرحمن است.

با وجود همه این ها ، طاووس اهل بهشت امام زمان (عج) است، این چه باطنی است که ظاهرش این است..

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۱/۲۸
  • ۱۱۳ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی