به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

زندگی همین امروز است...

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ

نوشته ای زیبا از"سیمین بهبهانی


داشتم به میهمانم می گفتم که اگر راحت تراست رویه نایلونی روی مبل های سفید رابردارم، نرسیده بودم قبل ازرسیدنشان برشان دارم، 

اوتعارف کرد‌‌‌‌‌‌وگفت راحت است من اما گرمم شد و برش داشتم، بعد یکدفعه حس کردم چقدر راحترا‌ست.

سه سالی می شودخریدمشان اما هیچ لک و ضربه ای بر آنها نیفتاده اگرچه اکثر اوقات به دلیل ماندن همین روپوش نایلونی بر رویشان از لذت راحتی شان محروم مانده ایم، 

بعد یاد همه روکش های روی اشیای زندگی خودم و اطرافیانم میفتم، 

روکش های روی موبایل ها،شیشه ها،روکش های صندلی ماشین، 

روکش های روی کنترل های تلویزیون،روکش های روی لباس های کمد و..

همه این روکش ها دال برپذیرش2نکته است 

یابر نامیرایی خود باور داریم 

و یا اینکه قرار است چنین چیزهای بی ارزشی را به ارث بگذاریم، 

هر روز در روابط روزمره مان نیز همین روکش هارا بر رفتارمان می گذاریم

تا فلانی نفهمد عصبانی هستیم، 

فلانی نفهمد چقدر خوشحالیم، 

فلانی نفهمد چقدر شکست خورده ایم.روکشها را استفاده می کنیم برای اینکه اعتقاد داریم اینطوری شخصیت اجتماعی مابرای یک روزمبادابهتراست کدام روزمبادا؟!زندگی همین امروز است...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • ۱۴۶ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۲)

Wahou,quel travail, c’est magnifique ! et quelle patience, bravo pour t&t;Ãuosqªrre lancée dans cette aventure couturesque et d’avoir si bien réussi ! Je suis sans voix !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی