به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

"دوستت دارم " ولی هر بار حاشا کرده ام...

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

با غمِ تنهایی ام دیگر مدارا کرده ام

با خودم یک خلوتِ جانانه برپاکرده ام...


آخرش یک شب گلوی بغض را خواهم گرفت

من که هر شب گریه هایم را تماشا کرده ام...


گفته بودم بی تو میمیرم خدایی راست بود

چند وقتی هست هی امروز و فردا کرده ام..


شعر بی چشمانِ تو در ذهن من خشکیده است

این غزل را توی شالیزار پیدا کرده ام...


من حواسم نیست از روزی که رفتی چند بار

چند بار این دردِ سرکش را مداوا کرده ام....


ادعایِ بی خیالی پیش این عاشق نکن

من خودم یک عمر از این ادعاها کرده ام...


قول دادم این اواخر پاک باشم از دروغ

"دوستت دارم " ولی هر بار حاشا کرده ام...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۴
  • ۱۸۷ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

شماره جدید نشریه پلاک، شماره 25 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم...
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی