به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

سکوت کن....

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ





سکوت کن..!

هنگامیکه نمیدانی چه بگویی، چه پاسخ دهی و یا چطور 

بگویی, فقط سکوت کن!

گاهی نگفتن شیرین تر از گفتنِ سخنانِ آشفته است که در لحظه تو را سبک میکند...در آن لحظه سکوت کن.

یک وقتهایی سعی کن چشمانت را ببندی بر حرفهای نیش دار، سکوت کنی و به زبانت اجازه دهی سکوت را تمرین کند...

آن روزها که نفهمیدی چه شد و از کجا بر سرت آوارِ مصیبت آمد، کسی را مقصر نکن, سکوت کن تا دلیلِ اصلی را، در آرامش بیابی!

دقیقه هایی که حسِ انفجار در سلولهایت تو را از درون میخورد, سکوت را تجربه کن,که ذهنت با آرامش با قلبت مشورت کند و تصمیمى درست بگیرد.

یک وقت هایى "سکوت" پاسخِ همه ى دردهاست...

با سکوتت دنیایى از حرف ها را در چشمانت ب نظاره بگذار . گاهى خیلى حرف ها باید نگفته باقى بماند . 

و به خود گوشزد کن گاهى کلمات مجروح میکنند تن نحیف رابطه ها را ....


سکوت 

              و سکوت 

                             و سکوت

                                            و دیگر هیچ........

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۱۲
  • ۶۹۱ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۳)

  • طاها صابر
  • سلام
    من برای تولد مادرم یک وب طراحی کردم و تصمیم دارم براش به اندازه سال تولدش یعنی 55 تا تبریک براش جمع کنم
    لطفا شما هم بیا و تبریک بگو
    این شکلی به من تو جبران 1 میلیونیم زحماتش کمک کردی
    پس منتظرم...
    ممنون خییییییییییییلی زیاد
    http://sumbirth.blog.ir/
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر میخواید وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید میتونید طرح قالب و پیاده سازیش تو سرویس قدرتمند بیان رو به ما بسپارید .
    ما با کمترین هزینه براتون انجام خواهیم داد.
    هیچ وقت برای پیشرفت دیر نیست.
    موفق باشید.
    گروه نرم افزاری ایتـــــ سافتـــــ (مرجع تخصصی طراحی قالب های بیان)
    سلام سلام
    .
    بودن من بی مخاطب مانده است
    من و عشق تنها مانده ایم
    تا تنهایی نیز بر راز آفرینش افزوده شود؛
    امشب از آن شب هایی است
    که سکوت حرف اول را می زند!
    مهدیه لطیفی
    .
    برقرار بمانی و راضی
    پاسخ:
    ممنون، و همچنین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی