به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

عبارت «دوستت دارم» را جدی بگیریم...

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ق.ظ




❤️شنیدن عبارت «دوستت دارم» در زمان آشنایی و دوستی شاید سبب شود که تو ساعت ها در خیابان پس از شنیدنش پیاده راه بروی و لبخند بزنی ....بی چتر ..زیر باران زیر برف و در حالی که

بارها صورتت را به سمت آسمان می گیری ...


❤️شنیدن عبارت «دوستت دارم»

برای مادر و پدرت یعنی سرشان را بلند کنند و بگویند : خدایا شکر !

فرزندم را حفظ کن و آن جمله ی معروف : دستت به خاک بخورد طلا شود فرزند !

که خودت می دانی چقدر معجزه می کند ...


❤️شنیدن عبارت «دوستت دارم»

برای یک مرد... او را برای مصاف با سخت ترین ها ی زندگی زره پوش می کند ..

و آماده می شود ....توان می گیرد... برای آنکه بیشتر بکوشد ...مرد احساس می کند حتی قدش بلند تر شده است ....چون به مرد بودنش افتخار می کند ....


❤️شنیدن عبارت «دوستت دارم»

برای زن آنچنان انرژی و توان مضاعفی برایش ایجاد می کند که آمادگی این را می یابد که لحظه ای پس از شنیدن این جمله یک خانه تکانی مفصل به راه بیاندازد ...

و همه جای زندگی را با عشق... از نو بیاراید ..


❤️شنیدن عبارت «دوستت دارم»

برای فرزندت خصوصا وقتی روی دو زانو می نشینی و خودت را همقد فرزندت می کنی و چشم در چشمش می گویی یعنی من هستم ..خیالت راحت ... و یادت باشد آن شب فرزندت دیرتر ولی آرامتر و آسوده تر می خوابد پس از شنیدن این جمله از والدینش ...



❤️فرقی نمی کند معشوق باشی یا عاشق ...

پدر .یا مادر ...

 فرزند یا همسر....


عبارت «دوستت دارم» را جدی بگیریم،

غوغایی به پا می کند ...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۴/۳۰
  • ۳۴۳ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۵)

سلام سلام
.
سخته ... منتهی با تمرین هر چیزی آسان می شود حتی گفتن به موقع "دوستت دارم"
و
خدایا! به هر که دوست می‌داری بیاموز که،عشق از زندگی کردن بهتر است، و به هر که دوســت تر می‌داری، بچشان که، دوســت داشتن از عشـق برتر
پاسخ:
آمین
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • الان دیگه دوستت دارما بازیچه آدمان
    پاسخ:
    همیشه یه عده هستن که سوء استفاده میکنن
    اینها همه نیستن
    منتها باید ساده لوح نباشیم...
    به نظر من زیباترین حسی که خدا تو وجود ادما قرار داده عشقه
    و زیباترین جمله:دوستت دارم
    پاسخ:
    خیلی قشنگن
    امیدوارم تمام آدما این احساس رو تجربه کنن...
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • مرسی از لطفتون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • دوستت دارم های یک سری آدما
    باعث می شن
    آدم انگیزه ی نفس کشیدن پیدا کنه....
    پاسخ:
    دقیقا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی