به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

من و این کوزه ی خالی...

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ





من و این کوزه ی خالی 

سه درد مشترک داریم 

لبی تنها 

دلی خالی ... 

و چندتایی ترک داریم 

من و این کوزه ی خالی ... لبانی مثل هم داریم 

لب داغ کسی را هر دو کم داریم 

من و این کوزه غم داریم .


نادر ابراهیمی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۰۲
  • ۲۶۴ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

Oui, je pose ma candidature pour écrire ma petite histoire perso avec Angel. Une histoire d&o;©3amour-dÃ9sam#ur, éloignement puis retrouvailles. Et c'est autant une affaire de coup de foudre total que d'irraisonnée répulsion, et c'est justement cette ambivalence qu'il me plairait de décortiquer en quelques lignes. Alizarine
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی