به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

به نام خدایی که در این نزدیکی است...

رهگذر:کمی آهسته تر!! اینجا زندگیست...!!

این وبلاگ مجموعه ای از شعر ها و متن های زیباست که احساس خوبی بهشون دارم...

بلاتکلیفم....

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ب.ظ
هیچ وقت از فیلمایی که پایان باز ساخته میشن خوشم نیومده ...
ازینا که نمیفهمی آخر مردن یا موندن؟! رسیدن به هم یا نرسیدن؟! همو دوس داشتن یا نداشتن؟!
اصلا از هر چیز بی سر و تهی بدم میاد!
دست خودم نیست!
ازینکه فکر کنم حالا چی میشه عذاب میکشم!
ازینکه ندونم!
ازینکه بلاتکلیف باشم!
به نظرم تو دنیا هیچی بیشتر از بلاتکلیفی آزاردهنده نیست...
مثلا ندونی باید ناراحت باشی یا خوشحال
ندونی باید صبر کنی یا بری
ندونی برمیگرده یا واقعا رفته...

بلاتکلیفم...
وسط برزخِ بودن و نبودنت...
داشتن و نداشتنت...
خواستن و نخواستنت...
از آدمایی که یهو ول میکنن میرن خوشم نمیاد
اونا میرن،
تو میمونی و یه دنیا دلتنگی
یه عالمه خاطره که نمیدونی باهاشون چیکار کنی
تو میمونی و یه دل که گیر کرده بین آدمی که دوسش داشتی و آدمی که ازش متنفری...

بلاتکلیفی ترسناکه!
غم انگیزه!
دردناکه!
آدم همش میترسه مدیون دلش بشه!
اومدیم و من فراموشت کردم،
بعدا اگه یهو برگشتی
اون وقت چیکار کنیم؟!
*
میدونم...
تو داری راحت زندگیتو میکنی...
این منم که دارم با خودم می جنگم!

اما نذار پایان این داستان باز بمونه
تو دنیا هیچی بیشتر از بلاتکلیفی آزار دهنده نیست

حداقل برگرد
خداحافظی کنیم...

***اهورا_فروزان
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • ۳۹۴ نمایش
  • حمید توانا

نظرات (۱)

  • مرتضی معادی
  • ولی گاهی اوقات بلاتکلیفی اونقدرا هم بد نیست !
    وقتایی که نتیجه دقیقا اونی میشه که نباید باشه ...
    اونموقع هاست که همش میخوای بری توبرزخ بلا تکلیفی ، و تو این برزخ که شاید ، شاااااید یه جور باشه .شاید آخرش بهتر باشه و ...
    خیلی هم خوبه تازه !
    پاسخ:
    نمیدونم
    شاید به قوله شما گاهی اوقات خوب باشه...
    اما نه ...اینجورم سخته!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی